BLOG


Opis: http://www.kursant.wroclaw.pl/ Sprzęganie i rozprzęganie przyczepy przez Szkolonego. Typowy element szkolenia na placu manewrowym, podlegający później ocenie na egzaminie państwowym. Kursant wykonał wszystko w miarę poprawnie . Narrację i komentarz wykonuje Krzysztof Dąbrowski instruktor ... - Sprzęganie i rozprzęganie przyczepy przez Szkolonego w OSK Kursant.
- Pokazalibyście jeszcze jak zaczepić lawetę z dwutonowym ciężarem albo cofanie z takowym pod górkę :D
- Wszedzie innaczej pokazuja , niech sie moze wszyscy zdecyduja a nie w jednym miescie tak w innym srak.
- Jaka jest szerokość garażu tak jak na c czy c+e
- jeśli chodzi o przednie koło to najpierw odkręcamy by maksymalnie wysunęło się w dół a dopiero kręcimy korbą by podnieść. Warunek bezpieczeństwa. Czasami zdarza się że akurat może być dołek pod tym kółkiem i wtedy d.... nie wystarczy gwintu😃 .No cóż, pan prowadzi szkołę. ..
- Ciekawe jak się ma naprawić żarówka cofania ???????????
Instalacja jest siedmio przewodowa i niema w niej miejsca na światła cofania panie instruktorze .
- nie wolno trzymac kolka noga
- Ciągnięcie przyczepy 3:48 ... ciekawe jak by była z jakimś Ciężkim ładunkiem.
- @tetczan Pytanie trochę prywatne. Czy udało się Panu podjechać pod zaczep bez wychodzenia z auta i jakie były punkty orientacyjne, jeżeli się to Panu udało. Rozumiem, ze idealne podjechanie jest ważne dla pryczepy, której nie jesteśmy w stanie podciągnąć. Ale w egzaminacyjnej ponizej 1m jest nawet dopuszczalne dla łuku.
- @tetczan Nic takiego nie wynika z instrukcji "organizacja i przebieg egzaminów praktycznych na kategorię "BE, CE", ale jak egzaminowani boją się napisać na Pana Egzaminatora skargę, to ich problem
- @dawid320a Łuk i górka są obowiązkowymi elementami ,natomiast reszta jest losowana ( 2 elementy)
- Jak przebiega po kolei egzamin ?? tzn jakie manewry wykonujemy i w jakiej kolejności ?